موبایل ال جی LG محصولِ یک شرکت کره‌ای تحت عنوان «ال جی الکترونیکس LG» می‌باشد؛ این شرکت با فعالیت در حوزه ی الکترونیک و فناوری اطلاعات، تولیدکننده‌ی انواع تلفن های همراه ال جی یکی از پر تقاضاترین و پرفروش‌ترین محصول این شرکت در کل دنیا، مخصوصا در کشور ما می‌باشد.

در ادامه با هم چند تا از مشکلات شایع گوشی های این برند را بررسی میکنیم:

عدم خواندن سیم کارت در موبایل ال جی

عدم خوانش سیم کارت در موبایل ال جی مشکل رایجیست که ممکن است در اثر اختلالات سیم کارت و یا تداخلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی به وجود آید.

 به هنگام مراجعه با این مشکل ابتدا سیم کارت را از درون گوشی بیرون کشیده و مجددا آن را وارد کنید. گاهی نیز تنها یک ری استارت ساده کافی است تا معضل عدم شناسایی سیم کارت در گوشی رفع گردد.

ایراد در اسلات سیم کارت، ایرادات ناشی از فلش کردن گوشی، رجیستر نشدن قانونی سیم کارت و … دیگر مسائلی هستند که در نخواندن سیم کارت نقش دارند.

رفع مشکل شارژ نشدن گوشی ال جی

گاهی احتمال دارد گوشی مدت زمان نسبتا زیادی را در شارژ سپری کند، اما به اندازه ی کافی شارژ نشود. این اتفاق به خصوص در زمانی که کاربر کار واجبی با گوشی خود دارد، بسیار ناخوشایند و دردسرساز خواهد بود.

وجود گردوغبار بیش از اندازه در پورت USB موبایل ممکن است مانع از شارژ شدن موبایل ال جی گردد.

جهت رفع گردوغبار و آلودگی های ایجاد شده در دستگاه می توانید از یک اسپری هوای فشرده یا هر چیز دیگری که با استفاده از کمپرس هوا بتواند گرد و غبار پورت شارژر دستگاه را خارج کند، کمک بگیرید.

مسلما خرابی باتری نیز میتواند دلیل مهمی در پیدایش مشکل شارژ نشدن گوشی ال جی باشد.

تعمیر برد موبایل ال جی

مهم‌ترین قطعه موبایل ال جی برد آن است که از اجزای بسیار مهمی شامل: ترانزیستور، مدار، تعدادی خازن و … تشکیل شده است.

از نشانه‌های خرابی برد موبایل ال جی می‌توان به خاموش شدن خود به خود موبایل ال جی و از کار افتادن ناگهانی آن اشاره کرد.

مهم‌ترین دلایلی که موجب خرابی برد موبایل ال جی می‌شود شامل: وارد شدن ضربه به موبایل ال جی، نفوذ آب به داخل آن و همچنین نوسان برق می‌باشد.

تعمیر اسپیکر موبایل ال جی

زمانی که اسپیکر موبایل ال جی با مشکل روبه‌رو می‌شود، صدای خروجی از دستگاه با افت کیفیت مواجه شده یا اینکه صدا به صورت خش خش از اسپیکر موبایل خارج می‌شود.

دلایل اصلی بروز این مشکلات می‌تواند وارد شدن گرد و غبار به داخل اسپیکر یا نفوذ آب به داخل آن باشد.

گاهی اوقات نیز قطع شدن اتصالات بین اسپیکر با برد اصلی موبایل موجب بروز این مشکل می‌شودکه می‌توان با انجام تعمیرات تخصصی موبایل درصورتی که اسپیکر سالم باشد مشکلات آن را برطرف کرد.

تعمیر تاچ موبایل ال جی

اشکال دیگری که ممکن است کاربران گوشی‌های تلفن همراه با آن مواجه شوند، خرابی تاچ است.

در صورتی که تاچ گوشی ال جی دچار شکستگی و خرابی شده باشد، اقدامات لازم جهت تعویض تاچ گوشی ال جی پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد شد.

اشکالات پیش آمده در تاچ گاه نرم افزاری است که در این صورت پس از بررسی دستگاه توسط کارشناسان تعمیر، برطرف می‌گردند.

کارشناسان تعمیرات، پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص را به شما تحویل می‌دهند.

تعمیر دوربین موبایل ال جی

ناکارآمدی دوربین موبایل ال جی ممکن است به سبب وجود اشکالات سخت افزاری و یا نرم افزاری باشد.

تشخیص این مسئله که اشکال پیش آمده سخت افزاری است یا نرم افزاری صرفاً پس از بررسی موبایل ال جی مشخص می‌گردد.

در غالب موارد، اگر به دوربین موبایل ضربه‌ای وارد نشده باشد و دوربین دچار شکستگی نشده باشد، اشکالات پیش آمده در دوربین موبایل ال جی با اندک تغییرات نرم افزاری رفع می‌گردد.

در صورت خرابی دوربین، پیش از مراجعه به مرکز تعمیر موبایل ال جی این موارد را چک کنید.

اطمینان حاصل کنید که آخرین ورژن برنامه بر روی دستگاه نصب شده و سیستم بروزرسانی گردیده است.

تنظیمات برنامه دوربین را انجام دهید و مطمئن شوید که مشکل پیش آمده از نرم افزار نیست. از یک برنامه‌ی دیگر استفاده کنید و دوربین خود را تست نمایید. (برنامه‌ای که در آن بتوان از دوربین استفاده کرد).

به سایت کمپانی سازنده گوشی مراجعه نمایید؛ شاید در این سایت اطلاعاتی جهت تعمیر دوربین گوشی ال جی ارائه شده باشد.

تعمیر میکروفن موبایل ال‌جی

در مرکز تعمیرات تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر حضور دارند و تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را به مراجعان ارائه می‌دهند.

در ارتباط با خرابی‌های میکروفون، وجود اشکال در این بخش از دستگاه ممکن است به شکل‌های متعددی خود را نشان دهد که در این بین، برخی از این اَشکال، رایج‌تر و متداول‌ترند.

شایع‌ترین اشکالات مشاهده شده در ارتباط با خرابی میکروفون موبایل ال جی عبارتند از: قطع و وصل شدن صدای میکروفن، عدم ضبط صدا، ضبط صدای خش دار و درنهایت ضعیف بودن صدای ضبط شده.


منابع :lgservice

دیدگاهتان را بنویسید